Afstressning er let og ligetil…

 

Her er, hvad du skal gøre for at blive afstresset i hverdagen…

Al vejrtrækning foregår jo normalt gennem næsen, men hvis du gerne vil blive afstresset samtidig, skal du under hver vejrtrækning gøre følgende:

  1. Slap af i hovedet før indånding

  1. Bevar afslapningen i hovedet under indåndingen, hvor du så stille og roligt trækker vejret helt ned i maven med mellemgulvets muskel

  1. Ånd ud med et lettelsens suk

Det kalder vi Aktiv afstressning, fordi det foregår løbende med vejrtrækningen som taktstok. Prøv selv!

Så vil du opdage, at du bliver mere og mere afstresset og dine bekymringer og ærgrelser vil forsvinde stille og roligt.

Lettere kan det ikke være at få et stressfrit liv!

 

 

Aktiv afstressning er tilmed logisk…

 

At Aktiv afstressning også er logisk, fortæller vi på vores 2 timers foredrag ”Fri for stress”, hvor du får teori og baggrund for Aktiv afstressning, men også for Varig afstressning, der er en videreudvikling, som gør dagligdagen til en leg.

 

 

Få et tilbud – for livet!

 

Ring eller mail os og få et tilbud på vores foredrag ”Fri for stress”, hvordan du fremover får et stressfrit liv i hverdagen uden at det berører dine daglige gøremål – udover at du selvfølgelig får det bedre med både dem og dig selv!

 

 

Med venlig hilsen

Stress.dk

 

 

 

 

 

Lars Holm-Pedersen

PS. Men prøv nu selv den aktive afstressning ovenfor for at få ’gnisten’ tilbage!